Suuunday !

Söndag idag, tyvärr.
Hade inte skadat med sommar nu, neej verkligen inte ! :)
Ni som håller med räck upp en hand ! Jäää, det ä bra !

Igår kom vi hem från fjällen, riktigt sköönt att få komma hem till sin EGEN säng. :D
När vi kommit hem så gjorde jag vid mig och stack till viby, hem till tik och träffade thaa gang !
Treevligttreevligt, sen hem och nana :)
idag ;  Vaknade av att papi praatade i telefon, (Y) riktigt nice, klockan var typ 10 eller nåt, men jaja !
Gjorde vid mig och sen träffade jag Emmaaah, :)
Stack hem till Lina också!  Lagade stuv till mig och LALLI ! riktigt gott var det ! :D
Mami kom och hämtade mig och sen har jag inte gjort så mycket mer än att sitta här och dryga framför datorn !

Lalli hon kom på en låt innan jag skulle dra med.
- Sarah du är en bajs, osv.
Tycker inte jah behöveer skriva mer, den raden säger allt. ! ;) hehehe men tur är ju att jag vet att hon tycker om mig ändå, som så många andra ! hahaha, självförtroendet är på topp (Y) jaaahvisst :D men det är niiice. ;)

Utv.samtal i veckan. jaaaaaaaaaaahdåå !

Nu ska Giiiittaaaan nana kudde !



            NAATTIII ! :) 
  
<3


Kommentarer
Postat av: <3

bad bad blogger.. pussas

2009-03-30 @ 09:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0