Säääääleeen !

Jaaah.
Jag vet att jag inte har bloggat på riktigt länge men är det lönt att göra det ?
Jag vet ju inte ens vilka som kollar min blogg eftersom ingen kommenterar fast dom läser.. ;o
men jag tänkte att jag skulle skärpa mig nu och börja blogga igen !
hehhehee, Men bara om ni LOVAR att kommentera . :)
då är jag Nöööööjd!

Sarah är just nu uppe i sälen. åkte upp förra lördagen och ska hem på lördag :)
Är här med Mami, Papi och bror !
Har verkligen inte hänt så mycket kul här uppe ! Det ända jag gör är att åka skidor från typ halv tio till fyra, sen hem och käka och sen sitta vid datan och sen sova  ! Samma rutin varje dag, och så mycket som jag äter här uppe har jag nog aldrig ätit innan ! Det är en ganska bra sysselsättning det är drf jag gör det :D

och när mami och papi har massa godis är det svårt att låta bli ;O  Tur är ju att man har börjat träna så när jag kommer hem härifrån blirre att träna så mycket jag kan :D
Jag och Gunniguuun har börjat träna på XC och det är riktigt niiiice :)
Förbränner fett och det bästa är att det finns snyggingar att kolla på samtidigt ! Kan inte bli bättre :)

Saknar min underbara klass HP1C ! Verkligen den bästa klassen någonsin ! :)
Dock så tycker bara vi i klassen det men det är ju det som är det viktigaste :)
EEEEELlllooooooor ?

Har inte så mycket mer att skriva just nu mer än att Just nu så känns livet underbart och jag längtar hem till mina Bitches !
Ni är dom bästa som finns ! :)

Missmissmiss u !

Pusspusspuss !
(bloggar snart igen! i promise)

             I cant tell you something that aint real


Kommentarer
Postat av: dina bitches :)

jaaa vet de e riktigt niice att träna där ;) mums ggrrrrr ^^



Kom hem nuuuuuu vi saknar dig som satan baby <33

una të dua shumë, do te jesh gjithmonë e imja <33

2009-03-18 @ 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0