Måndag. !

Heej alla läsare. !

Måndag idag ! :) kul dag i skolan. hahaha var och käkade på favoriten med den Bäässta Guun. :) Sen gick vi till Cubus. ! :) HEHHEHHEHE!  busade lite med Albert och sen hade vi matte och sen hämtade min kära mamma mig !
Körde och tränade och nu sitter jag bara här i soffan och lyssnar på john legend ! Han är sjukt jävla bra. hade gjort vad som helst för att se honom den 28 !

Någon gullig som vill bjudas ? (a.

På lördag är det alla <3  dag !  Vad ska alla singlar hitta på ? :)
bryr mig inte så mycket om vad ni andra ska göra för det är inte intressant.  :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra men ska kanske träffa tjejerna om det blir så :) ska nog ha en SINGELKVÄLL ! OBSERVERA ! SINGELKVÄLL ! Så om det nu blir så, så är det ingen annan som är välkommen !

På fredag blirre HåNGELDISCO  på magasinet :) hehehe förfest hos mig :) och kul ska vi ha tjejer. !
Det blir Jag, Guun, Jossan, Jasse & Nääädalie :) Jaah, man kan ju inget annat än att längta till fredag ! 

 

Saken är den att jag har precis installerat PHotoshop på mammas data! så nu ha rjag inte tid att skriva mer :) Ha det gött allihopa. för det ska jag ha :)

PUSSPUSSPUSSPUSS !


Kommentarer
Postat av: E

lilla... <3<3

2009-02-09 @ 19:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0