Tiiiiiiisdag toooodaaaay .!



Goddag !

Dagens låt . ! Superhuman -chris brown feat. Keri Hilson.

Idag är det tisdag !
Jobbigaste dagen på hela veckan tycker jag själv. Börjar i vanliga fall 8 och går till fyra utan några raster alls. JIPPI ! ;O
Men idag började vi 09.25 :) ¨har ingen aning om varför men när vi kom till skolan och hade gått ut i sockerbiten kom våran lärare och sa att vi skulle till AULAN för att ställa frågor till rektorn. Så ingen lektion där heller :D sjuukt gött var det. fast drygt att sitta och bara lyssna på massa skit.. det var inget intressant dom sa.
Men en sak som var roligt. Det var en kille som skulle ställa en fråga. ( i mikrofon så exakt alla hörde)
Killen : Jag undrar varför man inte får ketshup till maten när man frågar mattanterna. ?!
(alla i hela aulan började AS garva)
Killen : det är inte roligt :'(

HAHAHAHAH kanske inte är så kul för er som inte var där men ni kan ju bara tänka er in i situationen och att han killen han är typ den blygaste som ni känner men han VÅGAR fråga en sådan fråga. som egentligen enligt mig är en ganska onödig fråga xD
Jag menar om dom inte serverar KESHUUUUUP så ska man väl inte ha det. annars hade dom ju serverat det! hehehe

menmen det var ganska kul. :)
Tillbaka till skolan.
hade datorkunskap efter lunchen och sen klockan 2 så kom Tina och Nowras till oss :)
och ni vet inte vilka det är men det ska jag berätta.
Det är såhär att min klass HP1C är en av dom stökigaste klasserna på söderport skolan enligt lärare vi har. (kan dock inte hålla med om detta), men för att göra våran klass bättre så har Kuratorn på skolan och våra mentorer tagit kontakt med Tina och Nowras som är typ psykologer eller nåt för ungdomar. jag vet inte riktigt vad dom är. hehe

Men vi ska träffa dom några tisdagar i rad och alla hoppas väl på att klassen ska bli bättre. men jag och mina tjejer tycker inte det är löönt för att jag menar den sista terminen med denna klassen har redan kommit igång och om jag ska vara ärlig så tycker jag att vi är en bra klass.
vi har bra sammanhållning(iaf några). Vi har ju två grupperingar men det kommer man aldrig ifrån. eller ?!
Nej det gör man inte. !
Och när vi har slutat med dessa möten så som avslutning ska nog hela klassen åka till helsingbort och hitta på något. eller någon annan stans :) Lääängtar satan till det faktiskt.

Nog om det. !
På fredag är det då hångeldisco. ! Men har hört att det inte är så många som ska dit ?! Kanske, kanske inte.
Vi ska dit iaf :D
kuuul ska det bli.
nej nu har jag inte så mycket mer att säga mer än att
EMMA MOLT, jag saknar dig fruktansvärt mycket. !



  

Kommentarer
Postat av: E

Snart ses vi lilla.. Du & Jag och lite kaffe.. Livet är underbart.. Puss haj <3

2009-02-11 @ 10:10:24
Postat av: this article

get the greatest flashlight available

2015-07-16 @ 14:37:54
URL: http://flashlightsimon.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0