Some day

Heeeej !

Jaa igår var jag med Guuun och vi lagade mat när hon kom :) Potatismos och fiskpinnar :D hehehehe. gott var det.
Sen skulle ali och Barre kommit men det blev inte så :( så jag och Guun satte oss vid en varsin dator och bara tog de lugnt. Sen skulle vi kollat på film men båda somnade i en varsin soffa och sen vaknade jag av att min telefon ringde. Sen fick guun åka hem pga att hon hade feber och mådde inte alls bra :( tråkigt . men vi får hoppas att hon blir frisk och inte är sjuk hela lovet för då vet jag inte vad jag tar mig till ! ;O

Iallafall gick jag och la mig när min mamma kom hem och sen idag vaknade jag typ sjukt tidigt. :S
har kollat på tv sedan dess.
Finns dock inte något att kolla på mer än lets dance och det är ju sååååå bra (Y)

idag händer inte så mycket. ska snart gå och göra Frulle och sen skulle jag kanske passa Alwin en liten stund :D hehehe.
känner mig riktigt seeg så det blir att göra vid sig efter frukosten och försöka piggna till lite. !

        Någon som vill hitta på något så smsa ! <3

PUSSSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0