Like something.

     Detta är min bästis!

Tordag !

Nu är det nära till alla <3 dag.. jaaaa, hoppas alla får en trevlig Lördag :)

Igår slutade jag vid kvart över elva och då åkte jag hem till min kära syster. . Sen hämtade jag Pallis på dagis och sen körde Lina och Emma och handlade och jag mös lite med pallis. :) Sen när dom kom så fixade my Biaaaatch mina naglar :) sjukt fina blev dom..

Åkte hem senare och då käkade jag Stuvade makaroner och BIFF ! Ni som inte har testat det måste testa.

och nu kanske ni tycker det låter lite knäppt med biff till men smaka det. Efter jag ätit gick jag hem en stund till min andra syster :) trevligt .. Alfons var lika busig som vanligt ;d

Sen hem och duscha och sen blev det sängen.
måste bara påpeka en märklig sak.

Jag somnade med min telefon i handen!
när jag vaknade låg den på mitt bord ?! Tycker det är lite knäppt men har ju aldrig sagt att jag är fullt normal. :)

Skolan idag var faktiskt helt okej. Började med datorkunskap. . men vi var i vårat klassrum idag för vi skulle skrubba bänkarna ! ! och duktig som jag var och för att fjäska lite skrubbade jag hela whiteboard tavlan. så den blev nästan lika vit som snön. Plus i kanten fick jag . Stolt över mig själv är jag! .
Sen hade vi rast och då käkade vi. :) Sen hade vi svenska ! fett dryygt . jaja men sen slutade vi och dirre när jag kom hem körde vi till sjukgymnasten och så tränade jag och sen hem och fixa lite och nu sitter jag här och funderar på att plugga lite eller sova.. hm.. svårt val ;) haha.
kollar på the hills. det är så bra..

SSSNÖÖÖÖ !
Snön har kommit . och det slutar inte snöa heller :D kul är det.
tycker det kan komma myycketmyycket mer. Roligare att vara ute och leka i snön då.
Har dock inte varit ute och busat i snön med NÅGON .. Ganska illa..
FAST ! jag kastade en snöboll på pallan . det räknas väl ?! :D

Imorgon är det fredag. och skönt ska det bli.
Slutar elva och då ska jag och guun först till badet och simma lite sen blirre hem och fixa lite inför kvällen.
Ska ju vara här innan vi ska på hångeldisco på kvällen ! heheheh.,
Det blir Jag och mina flickor och kanske några som Sofie känner . och sen tror jag nog att Victor och Linus också ska med :) trevligt kommer det bli..




Underbara flicka !


Kommentarer
Postat av: Anonym

å va snygg, vem är han? är han ledig?,tele??

2009-02-12 @ 21:28:38
Postat av: Anonym

mm.. jättesnygg.. not..

2009-02-13 @ 14:07:30
Postat av: Anonym

SKÅL

2009-02-13 @ 14:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0