Hmm.. sjuk ?



Hmm.. Jaja igår umgicks jag med bästa vän Guun ! Trevligt som alltid ! :) Var på österäng en runda hos syster och sen körde emma oss hem :)
när vi kom hem skulle jag visa Guun var jag gör om alla mina bilder men det hann jag inte för jag blev sjuk !
Sjuuuuuukt naaajs ! elller inte. Jaaajaa jag överlever det nog men jag vågar inte äta något ..
Man skulle kunna tro att det var Familjen sjuk på fältvägen som har smittat mig men har inte träffat dom på ett tag så det kan inte vara dom. Om det inte smittas igenom datorn ?! 
Men hur troligt skulle det vara egentligen ?! ;O 

Just nu ligger jag i soffan och kollar på Rachel ray. (Y)

hehehehe. Snart är det våra bästa år och så klart ska jag kolla på det. Det är verkligen bra det programmet och ni som inte tycker det är bara kaaasssa ! :)


Spooortlovet är snart slut tyvärr men det har varit ett trevligt lov.

I måndags träffade jag UNDERBARA juuussaapusssa och sen sov hon här hos mig ! :)

I tisdags träffade vi JÄÄÄSMINA inne i stan och sen stack vi hem till mig och på kvällen träffade vi Andreas. Linus och Berwa ! Sen sov mina flickor här ! :)


Har inte gjort mycket mer under denna veckan men jag kan ju säga att jag och mamma har haft det lugnt och sköönt här hemma . :) Pappa och John är i åre och dom kommer hem imorgon :)


Nu ska jag kolla på JUST SHOOT ME !  
Bloggar mer ikväll.
PUSSHEEEJ ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Än så länge är det lugnt här din smittspridare..

Älskar dig ändå.. Puss Puss <3

2009-02-19 @ 20:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0