Alla <3 dag ..

   Idag när jag vaknade fick jag denna av min Pappa.

Riktigt fin :)


Jaaaah..
Det blev magasinet och så igår.
Förfest hemma hos mig men det blev typ bara att sjunga två låtar på singstar och sen köra lite kortspel och sen kom jimmi och hämta oss efter en timme ! bara för vi var ganska sega på att göra vid oss.  hehehhe. SÅ ärre .
Det var jag och mina tjejer + Näääädaaalie och Emma :) Treevligt hade vi med.
Drog typ till magasinet vid halv elva och sen blev det myyycket dansande och mycket skratt. :)

Den bästa kvällen på länge ! och det måste göras om ! Tycker om mina tjejer meeest !


Här kommer lite bilder !


                     SNYGGAAAAASTE !

                                                                                          
   Singstar !    Och guuns sexiga asss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0