Skooooola...

Heeeeej alla läsare!

har inte suttit vid datan så drf ja inte bloggat ! Sitter i skolan :(
Men tänkte att jag gör det nu innan vi börjar lektionen :) helgen har varit riiiiktigt bra ! spenderats med Jaaasmina och My family :) Igår var jag hemma hos Ellaaaaaa, käkade middag med henne och pallis och kollade på lejonkungen :D
Hehehehhe, jaja.
För två veckor sen hade vi prov i datakunskap, giiick riktigt bra ..
VG fick ja :D stolt över mig själv, jaaavisst. !

   

Och jag vill att ni som kollar min blogg gärna lämnar en kommentar eller något så jag vet vilka ni är !
Jag menar om ni ändå är inne och kollar min blogg så vrf inte kunna lämna något efter er ? :D
jag vet att jag är smart !

Imorse när jag gick till bussen så smsade jag med jaasmina  , hon knäckte mig totalt.

J : Knasboll :D
S: Det är fult att bara prata om sig själv vet du väl ?:O
J: ja men gör inte det då :D:O

kanske inte så många som fattar det roliga ?!
Men det var ganska knas.
hahhaahhhahha, bloggar mer ikväll :)


PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0