Löööördag !

           

Jag gillar det !

Dagens humör : hmm,... upp och ner,  . Alldeles för mycket att tänka på, men vädret gör att man blir ganska glad.+ att min rygg gör mig väldigt förbannad !
Dagens låt : Akon - Right Now ( nanana)


Uppe tidigt som attan idag. vaknade först klockan 8 av att jag höll på att smälta för det var så varmt men låg kvar en timme sen var jag tvungen att gå upp för att det var ju frukost hos hemorojden !
Käkade frulle sen var vi ute och Hemorojden hon pillade med stenar och jag & bästis lekade med Nooooooova.
Daaamp-familj ? jaaaaavisst :D
Vidare hem och mami var vaken :) pratade lite med henne sen gick hon ut och lämnade mig här vid datan :D
Så har fixat lite bilder, ska skriva ut en av dom och rama in :D hehehehehehe, geeeek.

Bloggar mer senare ,
Ska skriva ut bilden, duscha och sen tänkte jag spela lite tv-spel :d
det var länge sen..
hahahahah


PÖÖSSSPÖSSPÖSS

Kommentarer
Postat av: den bästaste

idag när jag satt på dass så lyssnade jag på dagens låt.. bra va?? pussas <3<3

2009-04-11 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0