Lalliplutt !

      Stannar alltid kvar där :) Underbara flicka !

Toooorsdag idag !
bra dag i skolan , :) lite dryygt var det allt men det funkade :) hehehe.
Efter skolan stack jag hem, somnade i soffan och sen väckte mamma mig , sen bar det av till skolan igen. ! :d
öppet hus för de kommande ettorna ! :) ritade en skylt och käkade kakor och för det JOBBIGA *host* jobbet får vi en biobiljett :) ggaaaaaanska soft tycker jag allt :) inte gjort så mycket mer denna dag !
gaaanska trött nu och funderar på om jag ska lägga ner bloggen eller inte ?! :o
Dessutom komemr denna helgen bli riiiiiiiiiiiiiiiiiiktigt fin ! :) PUSSPÅDET !

En sak jag har funderat över det är allt folk som bryr sig alldeles för mycket om andra.
Tillexempel på vissa bloggar. Den som har gjort sin blogg bestämmer själv hur den personen ska skriva och ingen annan ska bry sig om det, man skriver på sitt eget sätt och passar inte det andra så kan dom ju sluta läsa ? alltså om det stör .
Och inte bara det.,
varför vill folk förstöra ? innan dom har tagit reda på fakta så öppnar dem sin pladdermunn och snackar massa skit. vad tjänar det till ? förstår mig inte på folk. Det kommer bara slå tillbaka på dem senare och då står dom där upptryckta mot väggen.  Nej sånt tycker vi inte om. tycker dom kan skaffa sig en fritid istället för att försöka göra andra illa. :)
Endast min åsikt. !

nu ska saaaarah nanakudden :*
Naaatti


You don´t know what you have till it´s gone !

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Sarah Rara!



Visst kan jag det, beror lite på vad du vill ha hjälp med, så jag reder av det :P



Kram A

2009-04-19 @ 18:48:22
URL: http://ladyinred79.bloggsida.se/
Postat av: c

Vilken gryyyyym uppdatering sarah....haha du e en riktig schtek...

Kram

2009-05-06 @ 19:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0